Jest idealnie.

Jest idealnie.

Hej!

Jakiś czas temu zabrałam się za robienie (pierwszej) ulotki. Było to dla mnie wyzwanie, ponieważ nic na ten temat nie wiedziałam (jestem samoukiem jeżeli chodzi o dziedzinę projektowania i grafiki, fotografii zresztą też). Kocham wyzwania i uwielbiam uczyć się czegoś nowego, więc się tego podjęłam! Długo krążyłam po internecie w szukaniu informacji na temat ulotek. Przeszukałam kilkanaście stron, różnych różniastych…poczytałam, zakodowałam w głowie, co nieco zapisałam w moim magicznym zeszycie specjalnie do tych celów. I powstała! Tzn, powstał projekt 😉  Prosta, przejrzysta, zawierająca najpotrzebniejsze informacje.

Od wczoraj kusiło mnie, aby przejść się do agencji reklamowej, gdzie będą drukowane ulotki, po to żeby zapytać się czy w ogóle nadaje się do puszczenia w obieg, czy nie trzeba czegoś poprawiać itp. Dziś uszykowałam się, zgrałam projekt na pendrive’a i poszłam. Ku mojemu zaskoczeniu usłyszałam, że jest IDEALNA! Nie wyobrażacie sobie nawet jak bardzo byłam szczęśliwa, gdy to usłyszałam! To sprawiło, że zaczęłam mieć nadzieję, że te wszystkie moje starania, siedzenie godzinami przed laptopem i szlifowanie swoich umiejętności nie poszło na marne! Ale spokojnie, nie popadnę w samozachwyt i nie osiądę na laurach. Zamierzam brnąć w to dalej i być w tym coraz lepsza!

Więc jeśli szukacie kogoś kto zaprojektuje Wam ulotkę, logo itp., lub znacie kogoś kto poszukuję takiej osoby chętnie i z przyjemnością podejmę się tego wyzwania! Mam nadzieję, że i jedna jak i druga strona będzie zadowolona z efektu końcowego i współpracy!

Zamiast ulotki wrzucę zdjęcie medalu mojej drugiej połówki z biegu Spartan Race, który odbył się w Warszawie 28 marca br.

Pozdrawiam Was serdecznie!

©RedLajf
Skomentuj

