Nowy rozdział życia.

Nowy rozdział życia.

Oooo jeny!

Tak długo tu nic się nie działo 😦 No ale to tylko i wyłącznie moja wina.

Brak chęci, motywacji, przede wszystkim duża zmiana w moim życiu spowodowała moją nieobecność tutaj.

No ale zacznijmy wszystko od początku.

Na początku tego roku chciałam wziąć się za siebie, żeby schudnąć, poprawić swoją kondycję itp. Zaczęłam nawet biegać – ale moja silna słaba wola zrobiła swoje. Miałam plany na założenie własnej firmy, ale mój zapał do tego również pozostawił wiele do życzenia. Potem mój kochany zdecydował, że chce iść do wojska – chciał spełnić swoje marzenie – a mnie przerażały myśli o byciu samym, przez parę miesięcy… Cóż, stało się, nie miałam w sumie nic do powiedzenia 😛

Od jakiegoś czasu miałam dziwne przeczucia, dziwnie się czułam, coś było nie tak. Zrobiłam test ciążowy – druga kreska blada – trzy dni później druga kreska była bardziej widoczna. Wtedy już byłam sama w domu. 2 czerwca szłam do lekarza, dzień przed przysięgą mojego kochanego. 2 czerwca – dzień który zmienił moje życie totalnie! Pani doktor potwierdziła ciąże, ale to nie było wszystko. „Proszę spojrzeć teraz na monitor, bo to ciąża bliźniacza” – te słowa pani doktor zapamiętam do końca życia!
Strach, obawa, przeplecione szczęściem. Niewiedza jak poinformować o tym wszystkim partnera…och tyle myśli w głowie. Jakoś to wszystko ogarnęłam. Czasami było na prawdę źle, ale dałam radę!

Dziś mamy prawie 17 tydzień ciąży i wszystko jest tak jak powinno być. Dzieci rosną, mama raz czuje się lepiej, raz gorzej (pogoda robi swoje), tata niedługo do nas wraca na dobre. Oby tak było dalej! 🙂

Blog miał być zupełnie na inny temat, inaczej to wszystko miało się potoczyć, ale chyba trochę zmienimy tematykę 😛 Mam nadzieję, że będę się czuć dobrze i mieć inspiracje na pisanie czegokolwiek.

Na chwilę obecną pozdrawiamy Was gorąco (jak pogoda 😛 ) i zapraszamy tutaj częściej! :-*

©RedLajf
©RedLajf
One thought on “Nowy rozdział życia.

Skomentuj

